FANDOM

Led-zeppelin1

ზეპელინგები, სანამ ისინი შეისრუტა თვითმფრინავმა

მოუსმინე და არ მომეტსონა

~ საშუალო სტატისტიკური ინტერნეტ-მომხმარებელი ქართული ენის ნორმების დაცვით

ორად-ორი მეგობარი ორი ჯუჯა ვართ

~ ორი ჯუჯა ზეპელინგების წინააღმდეგ

ვოკალისტი საცემია, გიტარისტი შუაში დასამტვრევი

~ პიანი მასტერი ზეპელინგების გარეგნობაზე

ზეპელინგი-მეპელინგი მე არ ვიცი, ერთი მაგათი --------, მე ფული უნდა ვიშოვო, მილიონერი უნდა გავხდე

~ ლარს ულრიხი ბავშვობაში

Led Zeppelin (იგივე ზეპელინგები, ზეპელინები, ცეპელინგები, ცეპელინი და ა.შ.) — ცნობილი როკ-ჯგუფი. ამასთან ერთად, წარსულში ცნობილი იყო, როგორც პრაქტიკანტი სატანისტების ჯგუფი.

კონფრონტაცია Edit

ინტერნეტ-სივრცეში თინეიჯერთა ნაწილი და ზოგი მოზრდილი ადამიანიც ერთობა ზეპელინგების სხვა ჯგუფებთან შედარებით. ექიმებმა დაადგინეს, რომ ეს პათოლოგიაა და არ იკურნება.

ზეპელინგები VS დიპ პურპლე Edit

ძირითადად, ამტკიცებენ, რომ გილანის ვოკალი ჯობდა რობერტ პლანტისას. აგრეთვე მიაჩნიათ, რომ ჯიმი პეიჯი უფრო კარგად ხერხავდა (ალბათ, ზამთრის შეშას), ვიდრე რიჩი ბლეკმორი.

ზეპელინგები VS ფლოიდები Edit

ამ თეორიის დიდი მოყვარულები და როკ-მუსიკის დიდი კრიტიკისოსები 13 წლის ახალგაზრდების სახით თვლიან, რომ ზეპელინგებს უფრო მეტი ხერხვა აქვს. ჯიმის სოლოებმა და პლანტის განსაცვიფრებელმა ხმამ დიდი აღიარება ჰპოვა ხალხში, რადგან იმ დროს საბჭოთა კავშირში აკრძალული იყო სექსი, ხოლო ეს უკანასკნელნი მისი ხმების იმიტაციას აკეთებდნენ (გაიხსენეთ კომპოზიცია „Whole Lotta Love“ Earls Court-იდან, როდესაც ჯიმიმ ტელევიზორის ანტენაზე სექსის იმიტაცია გააკეთა, ხოლო პასიური რობერტი აჰყვა. ფლოიდებიც ცდილობდნენ, მაგრამ პლანტმა და პეიკჯმა აშკარად აჯობეს.

ზეპელინგები VS Queen Edit

ამ შემთხვევაში, პასუხი ერთია - „ზეპელინგებს პიდარასტი ვოკალისტი მაინც არ ჰყავდა“.

უკუღმა დატრიალებული პლასტინკა Edit

პრესაში აქა-იქ ხშირად იწერება თითიდან, თათიდან და ფრთებიდან გამოწოვილი ბრალდებები ზეპელინგებისა და სხვების მისამართით.[1] ძირითადად, ყველას არგუმენტად მოჰყავს სამეცნიერო ფანტასტიკის ჟანრის ინფორმაცია, თითქოს ზეპელინგების სიმღერის „Stairway to Heaven“ უკუღმა დატრიალებისას შესაძლებელია ნინო ჩხეიძის ბაიათების მოსმენა, რაც ეწინააღმდეგება ზოგადად იეღოველურ მრწამსებს. (მათეუსი. თავი მანჩესტერი 8:1 არსენალი : „დინამო 2:1 ტორპედო. დაე დაუკრას პაჟარნიკმა და ნერგაძემ კიბენი სამოთხისადმი და ბოროტით შემოსილმა სატანამ გაიხაროს. ბაიერნი 2:2 აინტრახტი. ვინც მოუსმინოს, აღიკმესოს სარწმუნოებიდან და იქნას განდევნილი ვითარცა ნეხვში ნადები ქვა. და აღარ მიეტევოს ვითარცა ოფლიანი ნასკი. ასევე აღარ ჩაერიცხოს ფული აჭარას ანგარიშზე და არ ეღირსოს ზამასკიდან გამოსვლა...“)

თვალსაჩინოებისათვის - ვერ გაიგებ, უკუღმაა თუ წაღმა

Ukugma

შლაგერებიEdit

ჯნნ ჯნნEdit

AKA „Kashmir“. გაუპატიურებული რეპერ Puff Daddy-სა და თვით ჯიმშერის მიერ (1998-ში, მგონია). მღერიან ასე: ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ-ჯნნ. და მერე - ჯა ნა ნა ნა ნა-ნა ჯა ნა ნა ნა ნა-ნა-ნა-ნა.

ის სიმღერაEdit

ზემოთ უკვე ნახსენები იქნა.

დეზელედი ჰუშო ოზეგლითა იზგო ენშიბაი ჰე სთევეი თუ ჰევენ

რადიო 101-მა 2000-იანი წლების დასაწყისში სიმღერა თავის ჭკუაზე გადააკეთა და დაარქვა „სცენა ოპერიდან ნაბოზვართა კუნძული“. ამ ინტერპრეტაციაში პროსტიტუტი ანჟელა კ. ვინმე ნოდარს (იმ ნოდარს არა) უმღერის, შემდეგ კი იაშა ძიას მიერ წათრეულია გვერდზე კუპეში, იმიტომ, რომ, როგორც თავად ამტკიცებს, უკვე გახდილია.

ალბათ ეს სიმღერებიცEdit

კიდევ ერთი სიმღერაა „Rock'n'roll“. პოპულარულია Black Dog-იც.

წყაროებიEdit

მოძიებულია "http://anciklopedia.wikia.com/wiki/Led_Zeppelin?oldid=3916"-დან