FANDOM

Hitlerbeforewar

ხიტლერი ემზადება მსოფლიოს დასაპყრობად

150px-Hitler as young man

ხიტლერი ჟურნალის გარეკანზე

ხიტლერი — იგივე გაწყდა მაგისი სინსილა, იგივე ზიგ ჰაი, დაიბადა 1889 წელს. დედამისი ამშობიარა მოხუცმა ებრაელმა ბებიაქალმა,და ნაყოფს შემთხვევით დაუზიანა ტუჩი,რის გამოც, ხიტლერს ბავშვობიდანვე შერჩა კურდღლის ტუჩი და ებრაელების სიძულვილი.

ბავშვობაში ხიტლერს უნდოდა გამოსულიყო ან მხატვარი, ან ტოპმოდელი, მაგრამ არსად არ მიიღეს,მაშინ ებრაელების სიძულვილს დაემატა მხატვრებისა და ტოპმოდელების სიძულვილი,თუმცა მოგვიანებით მაინც აისრულა ოცნება

ამის შემდეგ ხიტლერმა ჩაატარა ოლიმპიური თამაშები,მაგრამ ზოგმა ქვეყანამ არ მიიღო მათში მონაწილეობა, ამიტომაც ხიტლერმა, ტრადიციულად, გულში ჩაიდო ზოგი ქვეყნის სიძულვილი.

1939 წლისთვის,ომის დასაწყებად ხიტლერს კატებისა და პოლონელი ხაბაზების სიძულვილიღა აკლდა, მაგრამ მას შემდეგ,რაც მას ბოტასში ერთი პოლონელი ხაბაზის კატამ მოუსაქმა,ხიტლერს ხელები გაეხსნა და პოლონეთში შეიჭრა.

წარუმატებლობანიEdit

ხიტლერს წარმატებების გარდა სამი ძირითადი წარუმატებლობა არგუნა ბედმა:

  1. სსრკ-სთან წააგო მსოფლიო ომში;
  2. გრიგოლ რობაქიძესთან წააგო პერანგი სეკაში;
  3. ჩარლი ჩაპლინთან წააგო სასამართლო პროცესი ჩარლი ჩაპლინის მიმბაძველობაში.

კანიბალიზმი ჰიტლერის მისამართით Edit

არა მხოლოდ ჰიტლერი იყო ეგეთი. ნოდარ დუმბაძის „ძაღლში“ ბაბუა ამბობს:

- მაგრამ, ნუ გეშინია, - ამშვიდებდა ბაბუა. - ნუ გეშინია, გამოჩნდება, ალბათ, სადაცაა, გოგიტას მამა არსენა და მოგვხედავს კაცურად. რას იტყვი შენ? - ძაღლი არ იცნობდა მამაჩემ არსენას, მაგრამ თავს მაინც უქნევდა ბაბუას. - არადა, გათავდება, ალბათ, ეს ოჯახდასაქცევი ომი... - განაგრძობდა ბაბუა. - ეს სატკივარიც გამივლის, ალბათ, აბა, რა ჭირი ეცემა? წამოვდგები, შენ ხარ ჩემი ბატონი, წავალ მოსკოვში, ჩავუვარდები მუხლებში სტალინს და ერთ კილო ჰიტლერის ხორცს როგორ არ გამოიმეტებს ჩემთვის და შენთვის? ჰიტლერის სისხლითა და ხორცით უნდა გავძღეთ და დავთვრეთ იმ დღეს მე და შენ, ძაღლო, მაგრამ როდის დადგება მაგი დრო, როდის?..

ხიტლერის წარმოშობა Edit

სხვადასხვა ვერსიით ხიტლერი სომეხი იყო. „ჰაის“ ხომ უყვიროდნენ (ჰაი და ჰაილ რამ გაყო). ჰო და ჰაი ხომ სომხურად სომეხია? [1]

ჭუკჭუკებიEdit