FANDOM

ერმალო

თუკი ამ სურათს ხედავთ, ესე იგი, ერმალო უკვე გამოსულია, გაიქეცით.

ერმალო მაღრაძეჩვენი დროის პოპულარული ქართველი რეჟისორი, თრეშის ჟანრის უგვირგვინო მეფე. როგორც ხშირად აღნიშნავენ, პოპულარული გახდა ინტერნეტის მეშვეობით, რასაც თავადაც ეთანხმება. ფაქტი ის არის, რომ მისი ფილმი „შვეციის პრინცი იმერეთიდან“ იმდენმა ადამიანმა არ იხილა, რამდენმაც მისი გვიანდელი ფილმები - თანაც, ინტერნეტის მეშვეობით.

ბიოგრაფიაEdit

მიუხედავად იმისა, რომ ერმალო მაღრაძეს სუპერთავბრუდამხვევი ცხოვრება ჰქონდა, ამ ბიოგრაფიით თავს არ შეგაწყენთ. მცირე და მნიშვნელოვანი ეპიზოდია მისი ბავშვობის წლები - როდესაც მამამ მოაკითხა სკოლაში და წაიყვანა კინოსეანსზე, რუსულ ფილმზე „მამაცთა სკოლა“. ფილმში ერთ-ერთი სახალისო მომენტის ნახვამ ერმალო დააავადა კინოთი. მიუხედავად ამისა, საკუთარი აღიარებით, ხელოვნება აკადემიურად არ შეუსწავლია. საკუთარი ძალით ისწავლა სხვადასხვა სფერო - რეჟისურა, ოპერატორის სამუშაო და ა.შ. მიუხედავად იმისა, რომ წლების განმავლობაში ეროვნულ კინოსტუდიაში მუშაობდა, 90-იანებში გამოეყო და შექმნა კინოფირმა „ერმალო ფილმი“, რასაც მოჰყვა სადებიუტო ნაშრომის „შვეციის პრინცი იმერეთიდან“ გადაღება და რამდენიმეწლიანი ტრიალი პროვინციულ ეკრანებზე.

ასე თუ ისე, ფილმოგრაფია ცალკე საკითხია. აქვე ავღნიშნავთ, რომ ბ-ნ ერმალოს ჰყავს მეუღლე, ბევრი შესანიშნავი ახლობელი და ნათესავი და მხარდამჭერი იმ დიდ საქმეში, რომელსაც იგი ჩასჭიდებია - ქართული კინოს გამოცოცხლებაში ან თუნდაც დამოუკიდებელ კინემატოგრაფიაში წვლილის შეტანაში. ფაქტია, რომ მისი ფილმები დღეს ყველაზე პოპულარულია ქართველი რეჟისორების ნაშრომებს შორის და კონკურენციას უწევს ლიფონავას „ჩემი ცოლის დაქალებსაც“ კი.

ფილმებიEdit

შვეციის პრინცი იმერეთიდანEdit

იხილეთ „შვეციის პრინცი იმერეთიდან“.

უცნობი მიზეზით, ჰქვია სწორედ „შვეციის პრინცი იმერეთიდან“ და არა „შვედეთის პრინცი იმერეთიდან“. უკვე დაწყებული სახელწოდებით, მაყურებელი ეზიარება დევიდ ლინჩისეულ სიურრეალიზმს - შვეციის პრინცესა დიანა ჩამოდის ბათუმში დასასვენებლად და იქ შეუყვარდება იმერელი გლეხის ბიჭი, რომელსაც იმდენი ფული აქვს, რომ ბოთლებში ინახავს. დიდი ყოყმანის შემდეგ, მიუხედავად იმისა, რომ თავისი თხა ანგელინა უფრო უყვარს, გლეხის ბიჭი გიორგი გაჰყვება ქმრად დაიანას (პატრიარქის მიერ დალოცვილი - მართლა, მართლა, დააკვირდით ფილმის ბოლოს).

სიძეEdit

„სიძე“ არის შუალედური ფილმი, გამოსული 2008 წელს. როგორც თბილისის ფორუმის ერთ-ერთი მომხმარებელი წერს:

Wikiquote-logo
„ესეთი ამბავი მართლაც მოხდა, სამი ახოვანი ძმაკაცი მუშაობდა ატეკაში თავისუფალ დროს ესე ერთობოდნენ, ვითომ ერთ-ერთს გოგო მოეწონა საცოლედ და ოჯახში ადიოდნენ გასაცნობად, ერთხელაც ერთ-ერთი გოგოს ნათესავი გაიჩითა მორიგ სუფრაზე და მასპინძელს უთხრა რო ესენი მგონი აფერისტები არიან და კითხე აბა რომელს მოსწონს შენი შვილიო? ადგა ეს კაცი სუფრაზე და ამათ უთხრა (არცეთი არ გამოხატავდა ინტერესს გოგოს მიმართ) რომ მისი გოგო რომელს უნდოდა საცოლედ, ამათმა ერთმანეთს გადახედეს და გაისუსნენ, რა უნდა ეთქვათ, ერთერთმა უთხრა: „ჩვენ არა მარა ატეკაში გევიკითხავთ თუ ვინმეს უნდა“-ო და ერთმანეთს ეჩხუბებოდნენ მაგიდის ქვეშ "ცოტა მიიწიე შეჩემა დამენგრა გვერდებიო". ეს ისტორია მოუყვა რეჟისორს ვინმემ და ამან შავი იუმორით გადაიღო.[1]

ფაქტობრივად იგივე ხდება ამ ფილმშიც, თუმცა პედოდათვის ფანები დააფასებენ - ყველა მთავარ როლს ასრულებენ ბავშვები.

გზააბნეულნიEdit

იხილეთ „გზააბნეულნი“.

კომპიუტერის სპეციალისტს (აგრეთვე ვებდიზაინერს და ჰაკერს) და სერიოზულ ბუღალტერს (ორ სხვადასხვა პერსონაჟს) გააგდებენ სამსახურიდან. თავდაპირველად სამუშაოს პოვნას ცდილობენ, მაფიოზ და მასონ დიადია სემსაც კი მიმართავენ, შემდეგ კი იწყებენ ფულის უკანონოდ შოვნას, რაც, ბუნებრივია, გვირგვინდება ყველაზე ცნობილი სცენით მერიკის ბანკის ბოსტონის ფილიალის გატანით. ფილმი აგრეთვე ცნობილია იას და გიოს სასიყვარულო სცენით (ჯერ შენ რა შეგიძლია, თვითონ დასახმარებელი ხარო, რომ ეუბნება) და სხვა მხიარული ეპიზოდებით.

აპოკალიფსი არ იქნებაEdit

იხილეთ „აპოკალიფსი არ იქნება“.

სკოლის მასწავლებელს არაერთგზის ესიზმრება აპოკალიფსი. უორენ ბაფეტზე არანაკლებ მდიდარი მილიონერის გაცნობის შემდეგ იგი მემკვიდრეობით მიიღებს უკანასკნელის მთელ ქონებას და კეთილი საქმეების კეთებას იწყებას, რომელთაგან რიგით მეორეა სუტენიორის და პრასტიტუტკების სულების გადარჩენა (რაც გვირგვინდება შოკოლადის ქარხნის აშენებით). ასე თუ ისე, მთელი ფილმი მხოლოდ კარგი ამბები მიმდინარეობს და საბოლოოდ, დავადგენთ, რომ აპოკალიფსი არ იქნება.

თეაEdit

იხილეთ „თეა“.

ქალაქში სოფლიდან სასწავლებლად ჩამოდის გოგონა, რომელსაც შეაცდენენ. შემდგომში იგი ხდება ყველას და ყველაფრის მხსნელი, მაგრამ, მადლობა Deep Purple-ს, კაცური სიტყვის წყალობით თავისუფლდება.

შემოქმედიEdit

მთავარ როლში — კვლავ დავით კამკამიძე.

წყაროებიEdit