FANDOM

გეი — მეტად რთული დეფინიცია.

ძირითადი საკითხავიEdit

გეი ლაკონური სიტყვაა და სუსტ, ნაზ მამაკაცს ნიშნავს. მათი გამორჩევა ერთი შეხედვით ძალიან ძნელია, მაგრამ საუბრისა და ქცევის მანერა მაინც თავისას შვება. ასევე, ახასიათებთ ხელით კვანწების მსგავსი მოძრაობების გაკეთება, ნაზი ხმა და გაპარსული დუნდულები.

მეცნიერული საკითხავიEdit

მეცნიერულად დადგენილია რომ გეები სექსუალურ აღგზნებას არ განიცდიან ტიტველი ქალის დანახვისას, ისინი მხოლო კაცებისკენ ილტვიან. მათი უფლებების დამცველები ხშირად იშველიებენ გაურკვეველი წარმომავლობის მეცნიერების დასკვნებს და თეორიებს, რომ, ამ ყველაფრის მიუხედავად, გეი არ არის რაიმე სახის გადახრა და ბუნებრივი მოვლენაა. ამით ისინი ეჭვქვეშ აყენებენ მთელი რიგი მოვლენების მართებულებას: ფიზიკურ კანონებს მაგნიტური ველის შესახებ (+ იზიდავს -_ს და განიზიდავს +_ს), ბიოლოგიურ კანონებს გამრავლების შესახებ (მამრობითი და მდედრობითი სქესის ერთობლივი მოქმედების შედეგად), რელიგიურ კანონებს სოდომის ცოდვის შესახებ (ღმერთმა ჰომოსექსუალიზმისა და მრუშობის მოხშირების გამო მოასორომგორომა ორი ქალაქი - სოდომი და გომორი).

ლიტერატურული საკითხავიEdit

გეი შედარებით ახალი სიტყვაა და ქართულ ლიტერატურაში უამრავი სინონიმი და შესატყვისი გააჩნია. ესენია: პიდარასტი, გოთვერანი, მეტრაკე, მეპირე, ქათამი და სხვ.

სამოქალაქო საკითხავიEdit

ცნობილი ბიბლიური კატასტროფის, სორომგორომობის მოვლენების შემდეგ, რომელიც ბევრად აღემატებოდა ჩერნობოლისა და ფუცუსირას ატომურ კატასტროფებს, გეი სბროდი იყო თავისთვის და სამოქალაქო აქტივობებით არ აწუხებდა საზოგადოებას. თუმცაღა, ამ ბოლო დროს თავი მრავლად წამოჰყვეს და ღიად დაიწყეს საკუთარი თავების გაპოპულარულება. მიდრეკილება აქვთ აღლუმებისკენ და ერთსქესიანი ქორწინების დაკანონებისკენ, თანაც შვილის აყვანის პერსპექტივით. ისინი აწყობენ ტუსოვკებს ღამ-ღამობით და აღნიშნავენ მათდამი მიძღვნილ დღეებს.

კრიმინალური საკითხავიEdit

მართალია, გეი ნორმალური ადამიანივით იქცევა, მაგრამ მათი მოქმედების, ძირითადად აღლუმების, აღსაკვეთად გამოიყენება სხვადასხვა კრიმინალური საშუალებები: ხელკეტები, ფეხკეტები ან სხვა სქელძირიანი, ნასოკები (უდარი ცერა თითიდან), კასტეტები და, ეგზოტიკურ შემთხვევაში, კოლოტოვის მოქტეილები. ამ ყველაფრის აღკვეთას კი, თავის მხრივ, შეეცდება პოლიცია, მაგრამ სადაც გირგვლიანის მკვლელები 2 წელიწადში გამოუშვეს, ალბათ, აქაც იმოქმედებს შეღავათები, თუმცაღა, კრიმინალური ქმედების ჩადენისაგან თავის შეკავებას მოგიწოდებთ!